sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Blogin elvytys

Moikka moi!

Nyt kun olen vihdoin jaksanut hommata itselleni uuden koneen, on aika herättää taas tämä blogi henkiin.
Vanhalla koneellani en siis pystynyt kunnolla kirjoittamaan, sillä näyttö oli rikki (jouduin käyttämään irtonäyttöä), äänentoisto oli rikki (kaiuttimilla joutui kuuntelemaan musiikkia yms. vaikkei se blogiin mitenkään liitykkään), sekä näppäimistö kiukutteli heittämällä joka sanaan ainakin seitsemän kappaletta J-kirjaimia, mikä ei ollut loppujen lopuksi kovinkaan helppoa kirjoittaa ensin teksi ja sitten kumitella kaikki Jiit pois sieltä...

Moni varmaan myös huomasikin jo, että blogissa on uusi ulkoasu. Taustan otin ihan vaan tuolta valmiina olevista, ja nopeasti väsäsin tuollaisen helpon bannerin ☺ (pahoittelen bannerin erittäin huonoa laatua. Älkää antako sen vaivata)

Mutta nyt olisi taas aika alkaa kirjoittelemaan tunneista ja muista heppa hommeleista, kunhan koululta ja töiltä mitenkään kerkeän.

Nyt pistän vain muutamia Saanan napsimia kuvia ja kerron nopeasti hieman mun ja Jackin edistyksestä.

Eli
Nyt olen siis viime aikoina mennyt todella paljon Jackillä, ja olen ehkä jopa oppinut ratsastamaankin hiukan. Jack on opettanut mulle niin paljon sellasta, mitä ei varmaan kukaan muu heppa Mariannelta voisi opettaa.
 Ihan muutamissa kerroissa olen jo oppinut ratsastamaan Jackiä, sillä Jack on aivan erilainen kun muut hevoset ja ponit jolla olen elämäni aikana mennyt. Jackin kanssa kun alotettiin, niin laukassa mulla heilu koko ajan jalka, ja sitte mentiin lujaa, enkä oikein tahtonut löytää minkään näköistä tuntumaa koko hevoseen, mutta nyt viimeisten tuntien aikana olen saanut Jackin todella hyväksi. Se on tunnin alusta asti kuunnellut ja kulkenut nätisti mun alla ihan kuolaimella, eikä mistään asiasta ole kunnolla tarvinnut tapella. Jopa pohkeenväistöt onnistuu, vaikka mä monta vuotta olen luullut että mä en niitä osaa, enkä tule koskaan oppimaankaan.
Ravissa saan Jackin yleensä tosi nätisti kulkemaan, ja varsinkin harjotusravissa.
Kevyessä mulla on vieläkin toi könöttely vähän haittana, ja joudutaan nyt varmaan varaamaan mulle aika koululääkärille.
  Olen myös oppinut istumaan Jackin laukassa, eikä jalkakaan heilu enää yhtään niin paljon. ☺

Jacki on ihan mahtava!




















~Roosis




6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia ja blogin ulkoasukin on ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana heppa!!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Jee hieno ulkoasu ja ootte teki ;) Ja hei muute, jos se koululääkäri ohjaa sut jonnekki fysioterapiaa yms. niiku mutki ohjattii, nii Raisiois ois se mis mää käyn, se on auttanu tosi paljo mun könötyksee :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei olla viel varattu aikaa mut varmaa lähiaikoin. Ois kyl iha hyvä päästä just johonki fysioterapiaa et sais ton selän kuntoo ku ei oo mikää kivuttomin tapa ratsastaa aina selkä vinkkural 😄😄

      Poista