perjantai 17. lokakuuta 2014

Proud

Moikka!

Tänään tulee vähän tylsempi postaus koska kerron vain eilisestä tunnista, eikä kuviakaan tule :/

Kuitenkin, eilen menin ylläripylläri Jackillä, ja tunti meni ihan loistavasti! Mulla ei oo ikinä mennyt niin hyvin kun eilen. Eikä varsinkaan Jackin kanssa.
Alkutunnista otin sen jo heti alleni ja tein paljon pysähdyksiä ja voltteja, ja Jack oli heti tosi kuuliaalla päällä. Lopulta pysähdyksetkin onnistu ihan vaan istunnan puolipidätteillä, eikä mun tarvinnut kun vaan ajatella, niin herra meni ja teki jo.
Sitte lähdettiin tekemään käyntitehtävää, jossa tehtiin täyskaarto lyhyen sivun alussa, ja sitte voltti toisen lyhyen päädyssä, ja taas täyskaarto toisessa päässä. Hienosti selitetty.
Voltilla sain Jackin taipumaan tosi hyvin molempiin suuntiin, ja täyskaarroissa lähdin itsenäisesti jopa väistättämään takaisin uralle.
  Alkukäyntien jälkeen ruvettiin tekemään samaa tehtävää kevyessä ravissa, ja Jack oli heti mun alla eikä lähtenyt juoksemaan pois alta niinkun viimeviikolla. Tehtävä oli siinämielessä vähän haastava kun kaikki neljä ratsukkoa oli aina samaan aikaan voltilla, ja sitte mä jäin tietenkin aina tekemään useamman kerran sitä volttia ja päästämään niitä muita eteenpäin... Mutta ei se mitään, onnistuin kaikesta huolimatta taivuttamaan pojan suht. hyvin siinä ravissakin, eikä ongelmia ollut lähes yhtään.
 Sitte pidettiin pieni käynti breikki, jonka jälkeen siirryttiin harjotusraviin ja saman tehtävän kautta nosteliin laukkoja sitte voltin sijasta pääty-ympyrälle.
Ensimmäiset kaksi nostoa oli vähän hätäsiä, mutta sitte alko homma luistamaan. Jack kuunteli ja odotti noston merkkiä, ja jäi samantien siihen alle laukkaamaan nätisti kaula pyöreenä. Pääty-ympyrät meni laukassa moitteetta, ja siirtymiset onnistu aivan täydellisesti. paitsi yksi...
 
Mun istuntakin oli paljon parempi. Ihan rehellisesti tunsin sen laukan koko ajan, eikä jalkakaan heilunut yhtään. Mariannekin kehus tosi paljon meitä molempia, ja sano just että oon oppinut oikeesti ratsastamaan Jackiä.

Oon niin ylpee musta ja Jackistä. Kerrankin oli oikeesti hyvä tunti! ☺

Ensviikolla en pääse tunnille, koska mennään luokan kanssa leffaan jippikaijei... Olisin mennyt ensiviikolla joku toinen päivä, muttakun Sunnuntai olisi ainut päivä millon mulle kävisi, eikä sinnekkään mahtunut. Kärsin siis seuraavat kaksi viikkoa.


~Roosis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti